Uteniškiai piktinasi išankstinėmis registracijomis ir laukimu neegzistuojančiose eilėse

Lietuvoje jau ne vienus metus įgyvendinami centralizacijos siekiai pertvarkant valstybės valdomas įmones. Taip neva bandoma sutaupyti, didinti įmonėse dirbančių asmenų darbo efektyvumą, gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Į sveikatos priežiūros įstaigas, bankus, „Sodrą“, Valstybinę mokesčių inspekciją ir kitas įstaigas eiliniams mirtingiesiems patekti iš anksto neužsiregistravus internetu ar telefonu tiesiog neįmanoma. O neregistruotus klientus darbuotojai dažnai siunčia atgal pro duris. Daugeliui jaunesniosios kartos atstovų tokia tvarka sekina kantrybę, o vyresniesiems gerokai apsunkina gyvenimą. Ne kiekvienas turi ar moka naudotis internetu, o ir mokantiems ne visada pavyksta prisibelsti ir užsiregistruoti vizitui į vieną ar kitą instituciją. „Utenos diena“ pasiteiravo uteniškių, ar jiems tenka susidurti su biurokratinėmis kliūtimis.

Asociatyvi nuotr.

Uteniškių pasisakymus skaitykite antradienio laikraštyje „Utenos diena“.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas