Kodėl taip svarbu įsimintina gaminio pakuotė?

Pakuotės iš tikrųjų sudaro didžiąją dalį produkto sėkmės. Anksčiau į pakuotę buvo žiūrima tik kaip į būtinybę, skirtą apsaugoti gaminį viduje ir transportuoti jį nuo A iki B taško. Gamintojai neskyrė daug dėmesio prekės ženklo kūrimui vien todėl, kad iš kliento nesitikėjo atgalinio ryšio. Laimei, kaip kažkada sakė puikus žmogus, laikas, kai jie keičiasi, ir, tinkamai naudojant, produkto pakuotė gali atlikti pagrindinį vaidmenį pardavimo procese. Produkto pakuotė vaidina lemiamą vaidmenį kuriant bet kurią įmonę ir jos rinkodaros strategiją. Dėl pramonėje atsirandančių naujų galimybių paprasta kartoninė dėžutė tapo komunikacijos kanalu ir tyliu pardavėju, nes prekės ženklai nori sudominti ir linksminti klientus. Bet ne visada taip buvo.

Firminės dėžutės įgavo svarbą pasikeitus verslo aplinkai. Pradedantieji, verslininkai, namų verslui vadovaujantys žmonės ir šalutiniai spūstys – tai buvo kuklų biudžetą, bet didžiulių ambicijų turinčios įmonės. Jų charizmatiški lyderiai, turintys aistrą estetikai, paskatino firminių pakuočių populiarumą. Dėžutė tinkamo žmogaus rankose yra fantastiškas įrankis, o didesnės, labiau įsitvirtinusios įmonės netrukus suprato, kad gali įsitraukti į veiksmą.

Kuo pakuotė tokia svarbi?

Apsvarstykite mažmeninės prekybos prekės ženklą, parduodantį moteriškus drabužius. Ji atidaro parduotuvę, tačiau didžioji dalis jos pardavimo vis dar vyksta internetu. Bendrovė gali turėti išsamų rinkodaros planą ir vykdyti keletą metinių kampanijų, siekdama pabrėžti savo uždarbį, tačiau mano, kad ji vis dar konkuruoja su daugybe panašių mažmenininkų, kurie taiko tą pačią taktiką.

Pakuotė yra vienas iš būdų, kaip mažmenininkai gali išsiskirti iš minios. Priklausomai nuo jūsų auditorijos, tai gali būti švari, minimalistinė kartoninė dėžutė arba kažkas su ryškiu atspaudu viduje. Tai taip pat galimybė nustebinti ar pralinksminti klientą. Pavyzdžiui, suasmeninta pakuotė gali paskatinti klientus dalytis nuotrauka ir savo socialiniuose kanaluose. Galiausiai norisi pasiekti situaciją, kai klientai norėtų pirkti vien pakuotę, nes ji taip puikiai atrodo. Internetiniams mažmenininkams pakavimas ir klientų patirtis yra svarbesni nei bet kada anksčiau, labai svarbu, kad elektroninės prekybos verslininkai atsidurtų savo klientų kailyje.

Pakuotės taip pat yra galimybė pasakyti klientams, kas esate kaip prekės ženklas ir kuo tikite. Produkto pakuotė negali rėkti ant kliento – „pirk mane!“. Ji turi būti intriguojanti, sukurti nuotaiką ir sužadinti įvairiausių emocijų. Svarbiausia, kad jis turi paskatinti klientą galvoti apie prekės ženklą ne tik apie jo produktą.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Įvairenybės

Jaunimas

Kaimas