Darbas „Tele2“ salone padėjo tvirtus karjeros pamatus: Tadas ne tik užaugo įmonės viduje, bet ir prisidėjo prie naujovių

Susidomėjęs programavimu ir technologijomis, Tadas Kastanauskas pasuko į telekomunikacijų sritį ir įsidarbino „Tele2“ salone Kaune. Kaip jis pats pasakojo, galimybė pirmam išbandyti naujausius įrenginius ir bendrauti su daugybe skirtingų žmonių padėjo kopti karjeros laiptais įmonės viduje.

Tele2

Tobulėti skatina vertybės ir kolegos

„Jeigu bijosi priimti sprendimus ar naujus iššūkius, tave lydės įtampa ir negalėsi tobulėti, todėl būtina būti drąsiam. Nors pačio žmogaus indėlis kylant pareigose yra labai svarbus, kai įmonė padeda ir skatina, pasireiškia visas jo potencialas ir galimybės. Augimas įmonės viduje padėjo pasisemti įvairios patirties ir tapo tvirtais pamatais dabartiniam darbui“, – teigė T. Kastanauskas, „Tele2“ išankstinės mokėjimo paslaugos produkto specialistas.

Pašnekovo teigimu, jau pirmosios pažinties su „Tele2“ metu jis suprato, kad norėtų čia dirbti – įsiminė laisvas darbuotojų bendravimas bei darbas be įtampos. Anot T. Kastanausko, per ketverius metus jis pakeitė net keturias pozicijas, o tai leido ne tik bendrauti su naujais žmonėmis, bet ir pamatyti, kaip jie mąsto bei kokius darbo metodus taiko. Sprendimą pradėti karjerą ir toliau tobulėti įmonės viduje lėmė „Tele2“ vertybės, artimas ryšys ir atvirumas su kolegomis.

„Pirmoji pozicija įmonėje buvo pardavimo vadybininko, kadangi buvau sukaupęs patirties apie produktą ir norėjau klientus aptarnauti gyvai. Kai nusprendžiau studijuoti universitete, teko keisti darbą, nes buvo sudėtinga suderinti grafiką. Man atsirado praktikos vieta „Tele2“ kontaktų centre. Po sėkmingos praktikos prisijungiau prie ekspertų komandos – klientų aptarnavimo specialistų. Dabar dirbu Produkto skyriuje ir esu išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ produkto specialistas“, – apie savo karjeros kelią įmonėje pasakojo jis.

Naudingos pamokos salone

Kaip pasakojo T. Kastanauskas, dėl salonų vykdomos rotacijos jam yra tekę dirbti net keliose skirtingose vietose. Tai padėjo išmokti bendrauti su skirtingais klientais. Pasak jo, dirbant salone svarbiausia užduotis – pasiūlyti klientams aktualiausias paslaugas. Jis tikino, kad vienas esminių dalykų, kurio išmoko šioje pozicijoje – prieiti prie žmogaus, tinkamai suvaldyti pokalbį, sudominti klientą.

„Kiekvienas klientas yra unikalus ir kaskart reikia surasti būdą, kaip būtent jam pasiūlyti geriausią sprendimą. Džiaugiausi galimybe prisiliesti prie naujausių įrenginių modelių ir juos išbandyti, turėdavome ir specialių apmokymų, kad galėtume juos pardavinėti. Šis darbas padėjo įgyti bendravimo įgūdžių, išlavinti greito mokymosi įgūdžius“, – pasakojo jis.

Pasiūlė sprendimą, kurį taiko visa įmonė

Pašnekovo teigimu, praktika kontaktų centre leido labiau prisiliesti prie „Tele2“ ir suteikė galimybę daryti tai, ką jis mėgsta. Anot jo, šis žingsnis padėjo įgyti daug analitinio mąstymo įgūdžių, pagerinti žinias apie produktus, taip pat susipažinti su įmonėje dirbančiais žmonėmis. T. Kastanauskas tikino, kad laisvės suteikimas jauniems specialistams ne tik padeda tobulėti pačiam darbuotojui, bet ir yra naudinga įmonei.

„Mano asmeninė patirtis rodo, kad įmonei suteikus daugiau laisvės jaunam darbuotojui, labai pasikeičia požiūris į ją – atsiranda artumas, jautiesi savas. Praktikoje man labiausiai įsiminė atvejis, kai pasinaudojęs savo analitinėmis žiniomis, pasiūliau supaprastinti ataskaitų apdorojimą – mano sprendimas leido sujungti daugybę failų ir atvaizduoti visą informaciją vienoje ataskaitoje. Nors buvo dvejojama, ar tai pavyks, naujovė ne tik pasiteisino, bet ir iki šiol yra naudojama įmonėje“, – patirtimi dalijosi jis.

Kiekvieną dieną – nauji iššūkiai

Pasak pašnekovo, dabartinėje pozicijoje jis atsakingas už išankstinės mokėjimo paslaugos „Pildyk“ veikimą bei kilusių problemų sprendimą. Anot jo, kasdienis darbas yra labai įvairus – kaskart pasitinka nauji iššūkiai, tenka generuoti naujas idėjas, tačiau naujovės ne tik neleidžia pasinerti į rutiną, bet ir skatina nuolat tobulėti. Pašnekovo teigimu, dirbant „Tele2“, suteikiamos visos galimybės kalbėtis apie norą kilti karjeros laiptais, tačiau svarbu tai drąsiai parodyti.

„Didžiąją darbo dienos dalį sprendžiu įvairius su „Pildyk“ susijusius techninius klausimus. Vienas iš esminių iššūkių mano darbe – kai planuojame paleisti naujus planus, aš turiu paruošti sistemas, kad klientai galėtų juos užsisakyti. Neneigsiu – iššūkių pasitaiko, kadangi reikia susisteminti ir įsisavinti daug naujos informacijos. Šioje vietoje padeda palaikantys kolegos, kurie visada pataria ir „užveda ant kelio“ bet kurioje situacijoje. Žmonėms, abejojantiems savo galimybėmis, palinkėčiau dėl to per daug nesijaudinti ir drąsiai bandyti“, – drąsino jis.

Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos? 

Jei domitės technologijomis ir drąsiai priimate naujus iššūkius, „Tele2“ kviečia kartu kurti taisykles ir prisijungti prie pardavimo vadybininkų komandos. Daugiau apie šias ir kitas karjeros galimybes galite sužinoti „Tele2“ interneto puslapyje.

„Tele2“ inf.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Įvairenybės

Jaunimas

Kaimas