Lapkričio 11 d. Utenoje atidaryta nauja, jau antroji europietiško drabužių ir namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ parduotuvė, suteikianti miestiečiams dar daugiau galimybių įsigyti kokybiškų prekių už prieinamą kainą. Šis žingsnis žymi svarbų įmonės plėtros etapą, nes tai jau 90-oji šio tinklo parduotuvė Lietuvoje. Atidarymo proga daugybė lankytojų susirinko pamatyti, kokia gi ta nauja, modernesnė parduotuvė, o pirmieji apsipirkę džiaugėsi staigmenomis.
Pasak įmonės operacinės veiklos vadovės Baltijos šalims Erikos Maželienės, parduotuvės atidarymo rytas pranoko visus lūkesčius, o didelio dėmesio jau sulaukė kalėdinės dekoracijos, kurių rasti buvo galima beveik kiekvieno pirkėjo krepšelyje.
„Dar iki atveriant parduotuvės duris, susidarė eilė smalsių uteniškių, laukiančių galimybės apsipirkti pirmi ir gauti staigmenas, kurios buvo išdalintos žaibišku greičiu. Džiaugiamės naujos parduotuvės atidarymu Utenoje ir galimybe pasiūlyti apsipirkti greičiau, arčiau namų. Nuo pat veiklos pradžios Lietuvoje pirkėjai labai pamilo šį prekės ženklą. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl nuolat plečiame savo tinklą“, – sakė ji.
Platus asortimentas ir modernesnis dizainas
Pasak jos, ši parduotuvė, kaip ir visos „Pepco“ parduotuvės, siūlo platų drabužių, namų apyvokos ir įvairių sezoninių prekių asortimentą už prieinamą kainą. Taip pat parduotuvių lentynose jau galima rasti ir kalėdinių dovanų artimiesiems bei dekoracijų namams papuošti.
„Mūsų parduotuvėse pirkėjai ras įvairių kategorijų prekių asortimentą, kurį sudaro drabužiai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė, prekės namams. Džiaugiamės matydami tiek daug lojalių pirkėjų, kurie vis sugrįžta apsipirkti, ir norime padėkoti visiems, kurie apsilankė šią ypatingą dieną. Tikimės, kad ši parduotuvė taps ne tik prekybos vieta, bet ir maloniu kasdieniu sustojimu vietos bendruomenės nariams“, – pabrėžia E. Maželienė.
Pirmieji apsilankę uteniškiai jau dalijasi savo įspūdžiais apie naująją parduotuvę. „Labai džiaugiamės naująja parduotuve – ji puikiai įsilieja į miesto aplinką ir suteikia galimybę patogiau apsipirkti vietoje“, – sako viena uteniškė. Naujasis parduotuvės dizainas taip pat nelieka nepastebėtas. „Pastebėjau, kad ši parduotuvė – erdvesnė, daug šviesesnė, o prekių išdėstymas itin patogus. Smagu matyti tokį rūpinimąsi klientais“, – teigė kitas vietos gyventojas.
Prisidėjimas prie vietos bendruomenių kūrimo
E. Maželienė pabrėžia, kad mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje sėkmingai pradėjo savo veiklą 2017 m., kai buvo atidaryta pirmoji parduotuvė.
„Per šiuos septynerius metus pasiekėme reikšmingą augimą ir šiuo metu galime didžiuotis, kad turime jau net 90 parduotuvių visoje Lietuvoje. Matome potencialą tolesnei plėtrai vykdyti, tad sustoti neketiname – toliau tęsime plėtrą, kad dar daugiau žmonių galėtų mėgautis patogiu apsipirkimu“, – apie ateities planus pasakojo įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims E. Maželienė.
Pasak jos, įmonė džiaugiasi galėdama ne tik užtikrinti parduotuvių prieinamumą pirkėjams, bet ir prisidėti prie vietos ekonomikos kurdama naujas darbo vietas.
„Šiuo metu Baltijos šalyse dirba 1502 mūsų komandos nariai, ir mes didžiuojamės galėdami suteikti tiek daug žmonių galimybę augti kartu su mumis. Siekiame prisidėti prie vietos bendruomenių gerovės, užtikrinant mūsų darbuotojams geras darbo sąlygas bei tobulėjimo galimybes, kad kiekvienas jaustųsi vertinamas ir įtrauktas“, – sakė E. Maželienė.
PEPCO inf.