„Perlas Energija“ – naujas vardas, bet ne naujokai rinkoje

„Perlas Energija“ buvo įkurtas suprantant, kad turima klientų aptarnavimo, mokesčių surinkimo patirtis ir išvystytas fizinių atsiskaitymo taškų tinklas bei internetinė platforma leis teikti sąžiningas, kokybiškas, geros kainos, aiškias ir paprastas elektros energijos tiekimo paslaugas.

PIGIAI. „Perlas Energija“ siekia teikti elektros energiją už geriausią kainą rinkoje. „Elektros energija visus pasiekia tokia pati – nėra geresnės ar blogesnės elektros energijos, tad svarbiausia čia – kaina ir tai patvirtina pernai pavasarį atlikta visuomenės apklausa: septyniems iš dešimties žmonių (69 proc.) mažiausia paslaugos kaina yra pats svarbiausias kriterijus.

Mes siekiame teikti geriausios kainos elektros energiją ir tuo galite įsitikinti patys, jei palyginsite kitų nepriklausomų elektros energijos tiekėjų kainas su mūsų siūlomomis elektros kainomis. Dažniausiai esame vienas pigiausių variantų,“ – sako bendrovės direktorius Vilius Juraitis.

AIŠKIAI. Kai elektros energijos tiekėjų pasirinkimas toks didelis, o informacijos – begalybė, svarbiausia rasti tą tiekėją, kuris informaciją pateikia aiškiai ir nieko neslepia. „Perlas Energija“ tai laiko vienu didžiausių savo išskirtinumų:
Pirma, „Perlas Energija“ sutartys yra neterminuotos ir už nutraukimą netaikomi jokie mokesčiai. Norint nutraukti sutartį, nereikia mokėti jokių mokesčių. Lietuvoje yra draudžiama taikyti mokesčius už paslaugos sutarties nutraukimą, tačiau kai kurie elektros tiekėjai mainais į terminuotas sutartis klientams siūlo nuolaidas, kurias, norint sutartį nutraukti anksčiau laiko, prašo grąžinti. Grąžinamų nuolaidų suma norintiems nutraukti sutartį anksčiau laiko gali būti nemaža. Siekdami būti sąžiningais prieš savo klientus, „Perlas Energija“ netaiko jokių mokesčių sutarties nutraukimui bei neprašo grąžinti nuolaidų. Nutraukti „Perlas Energija“ sutartį nekainuoja nieko jokiais atvejais.
Antra, „Perlas Energija“ elektros energijos planai yra itin aiškūs. „Perlas Energija“ savo siūlomuose planuose aiškiai nurodo, kuris planas kokiam elektros energijos suvartojimui tinkamas, įvardina, kokia kainos dalis yra mėnesinis ESO (Energijos skirstymo operatoriaus) mokestis.
Trečia, „Perlas Energija“ netaiko jokių paslėptų mokesčių. Sąžiningumas yra pagrindinė „Perlas Energija“ vertybė. Visus mokesčius ir mokėjimo sąlygas klientai randa aiškiai aprašytas bendrovės sutartyse.

PAPRASTAI. „Perlas Energija“ klientams siūlo platų sutarties pasirašymo ir atsiskaitymo už paslaugas būdų pasirinkimą. Pasirašyti bei vėliau atsiskaityti galima internetinėje savitarnoje bei kitomis skaitmeninėmis priemonėmis ir fizinėse atsiskaitymo vietose: daugiau nei 2000 „Perlas“ terminalų, esančių prekybos centruose, visoje Lietuvoje, „Maxima“ kasose, bei „Lietuvos pašto“, „PayPost“ skyriuose bei „Lietuvos spauda“ prekybos vietose.

„Suprantame, kad ne visiems patogu atsiskaityti internetu, todėl esame vieni iš nedaugelio siūlantys platų fizinių taškų tinklą, kad net ir mažuose miesteliuose gyvenantys žmonės galėtų nekeisdami savo įpročių už elektros energiją atsiskaityti jiems patogioje, įprastoje vietoje“, – komentuoja „Perlas Energija“ direktorius V. Juraitis.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas