Nuo kovo 30 dienos visų trijų įmonių – LESTO, „Lietuvos dujų tiekimas” bei „Lietuvos dujos” – klientai bus aptarnaujami bendrajame centre, kur šiuo metu priimami tik LESTO klientai.
LESTO informuoja, kad Elektros skirstymo bendrovė LESTO, gamtinių dujų tiekimo bendrovė „Lietuvos dujų tiekimas” bei gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos” plečia bendradarbiavimą klientų aptarnavimo srityje. Nuo pirmadienio, kovo 30 dienos, Utenoje (Užpalių g. 87) visų trijų įmonių klientai bus aptarnaujami bendrame centre, kur dabar priimami tik LESTO klientai.
Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau. Bendri aptarnavimo centrai įsikurs visuose Lietuvos didmiesčiuose. Klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.
Klientų aptarnavimo centruose bus galima gauti išsamią informaciją apie „Lietuvos dujų” teikiamas paslaugas – prijungimą prie dujų tinklų, dujotiekių pertvarkymą, remontą, dujų apskaitos prietaisų patikrą ir kita. „Lietuvos dujų tiekimas” yra sudaręs galimybę savo klientams daugelį paslaugų užsisakyti neišėjus iš namų. Pavyzdžiui, susižinoti informaciją apie mokėjimus arba užsisakyti atsiskaitymo knygelę galima telefonu 1894 arba el. paštu info@ldtiekimas.lt.
LESTO siūlo klientams, prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1802 – taip išspręsti rūpimus klausimus greičiau ir patogiau. Pavyzdžiui, nemokamą atsiskaitymo knygelę galima užsisakyti telefonu arba savitarnos svetainėje.
„Utenos dienos” inf.