Garantija autoserviso paslaugoms: ką reikėtų žinoti?

Natūralu, jog kiekvienas vairuotojas nori rasti patikimą, aukštos kokybės paslaugas teikiantį autoservisą. Visgi, dalis vairuotojų vis dar papuola į nepatikimų automobilio remonto specialistų pinkles, kurie dažniausiai padaro daugiau žalos, nei naudos. Patikimą, gerai žinomą autoservisą reikėtų rinktis ne tik dėl tinkamai teikiamų automobilio remonto paslaugų, bet ir dėl garantinio aptarnavimo aplinkybės. Greičiausiai visiems vairuotojams, atlikusiems automobilio remontą, bent kartą teko susidurti su pasikartojančiais gedimais, kurie vėl reikalaudavo neatidėliotinų remonto darbų ir, savaime suprantama, papildomų finansinių išlaidų. Kokybiški, gerai žinomi autoservisai savo suteiktoms paslaugoms visada taiko garantinį aptarnavimą, o saugumo garantija be jokios abejonės yra aktuali kiekvienam transporto priemonės turėtojui. Kiekvienas autoservisas taiko skirtingas garantinio aptarnavimo taisykles, tačiau kokie yra pagrindiniai faktai, kuriuos pravartu žinoti apie autoservisų teikiamą garantiją?

Ilgesnė garantija – kokybiškesnės remonto paslaugos

Beveik visi, sąžiningai savo veiklą vykdantys autoservisai atliktiems remonto darbams turėtų suteikti tam tikrą garantiją. Visgi, garantinio aptarnavimo trukmė skirtinguose autoservisuose skiriasi kardinaliai. Visada reikėtų rinktis autoservisą, kuris suteikia kuo ilgesnį garantinio aptarnavimo laikotarpį. Ilga garantija užtikrina, kad automobilio remonto metu buvo naudotos iš tikrųjų kokybiškos dalys ir, kad remontą atlikę specialistai yra užtikrinti suteiktų paslaugų kokybe. Atliktiems remonto darbams, pakeistoms arba remontuotoms detalėms turėtų būti suteikiama bent vienerių metų garantija. Jeigu automobilių servisas suteikia dar ilgesnę, sakykim 24 mėnesių garantiją, galima būti tikriems, jog visi automobilio gedimai tikrai buvo pašalinti tinkamai ir, kad transporto priemonė buvo patikėta į savo darbą išmanančių specialistų rankas.

Kokioms autoserviso paslaugoms visiškai netaikoma arba taikoma tik dalinė garantija?

Susiduriant su tam tikrais automobilio gedimais, kai kurios transporto priemonės dalys yra remontuojamos ne pačiame autoservise, o specializuotas remonto paslaugas teikiančiose įmonėse. Taigi natūralu, kad detalėms, kurių remonto darbus atliko ne autoserviso darbuotojai, garantija nėra taikoma. Sakykim, jeigu transporto priemonė susiduria su turbokompresoriaus gedimais, autoserviso darbuotojai atlieka tik turbokompresoriaus išmontavimo ir montavimo darbus. Turbokompresoriaus remontas dažniausiai atliekamas būtent tokių dalių remonto paslaugas teikiančiose įmonėse, kurios ir turėtų suteikti garantiją. Tokiu atveju, autoserviso garantija dažniausiai suteikiama tik detalių išmontavimo ir montavimo darbams. Taip pat autoservisas tikrai netaiko garantinio aptarnavimo automobiliams, kurių remontas buvo atliktas su senomis, iš sąvartyno atvežtomis dalimis, nes už greitą tokių dalių susidėvėjimą jie tikrai nėra atsakingi. Trumpai tariant, normalus garantinis aptarnavimas yra taikomas atvejais, jei remonto paslaugos buvo suteiktos pačiame autoservise, o remonto metu buvo naudotos autoserviso, o ne pačio kliento pasirinktos pakaitinės detalės.

Kaip pasinaudoti garantinio aptarnavimo galimybe?

Norint pasinaudoti garantiniu aptarnavimu, visų pirma reikia pasidomėti autoserviso, kuriame buvo atliktas automobilio remontas, garantinio aptarnavimo taisyklėmis ir įsitikinti, ar pasireiškusiems gedimams tikrai yra taikoma garantija. Tuomet reikėtų susisiekti su autoserviso darbuotojais ir pateikti oficialų įrodymą, apie suteiktas remonto paslaugas ar pakeistas detales. Įprastai beveik kiekvienas servisas prašo pateikti kasos čekį arba sąskaitą, kurie buvo suteikti vairuotojui po remonto darbų. Ne visi autoservisai taiko sąžiningą garantinio aptarnavimo politiką, todėl apie garantinį aptarnavimą visada reikėtų pasidomėti iš anksto, prieš atliekant transporto priemonės remontą, o ne po jo. Kemi Vilniaus servisai automobilių paslaugoms ir detalėms suteikia net 24 mėnesių garantiją, todėl, jeigu norite išvengti problemų, susijusių su pakartotiniais transporto priemonės gedimais, rekomenduojame nesvarstyti kitų opcijų ir vykti tiesiai į vieną iš Kemi autoserviso padalinių.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas