Startavo policijos informacijos teikimas telefonu

Nuo gruodžio 5-os policija pradėjo teikti informaciją telefonu 8 700 60000 visais su migracija susijusiais klausimais – apie pasus, asmens tapatybės korteles, užsieniečių teisinę padėtį Lietuvoje.

Policijos departamento Informacijos teikimo centras paslaugą teikti pradėjo nuo migracijos klausimų (tik migracijos klausimais konsultuos bent 2–3 mėnesius). Kitas klausimų grupes įjungs etapais. Pažymėtina, kad konsultavimas elektroniniu paštu bus įjungtas tik tuomet, kuomet bus konsultuojama apie visas policijos teikiamas administracines paslaugas. Centras dirbs tik darbo dienomis, 8–18 val. (penktadieniais 8-16.45 val.). Konsultuojama ir anglų bei rusų kalbomis.
Informaciją teikia ne pareigūnai, o specialiai šioms funkcijoms atlikti apmokyti darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartį. Šiuo metu jų yra 6. Darbuotojai apmokyti pagal specialiai jiems parengtą mokymų programą, kurios metu dėmesys buvo skiriamas tiek turiniui (migracijos klausimams), tiek aptarnavimo kompetencijoms bei bendrosioms kompetencijoms ugdyti, tiek praktikai.
Jokios skubios policijos pagalbos centras neteiks ir nesidubliuos su Bendrojo pagalbos centro tel. 112. Įrašytas pranešimas pokalbio pradžioje praneš asmenims, kad esant skubios pagalbos poreikiui, jie kreiptųsi tel. 112. Jei, vis dėlto, tokie asmenys prisiskambins ir jiems reikės skubios pagalbos, centro darbuotojai klaus, kur asmuo yra ir pagal tai nukreips skambučius atitinkamo apskrities vyriausiojo policijos komisariato Operatyvaus valdymo skyriui.
Artimiausi keli mėnesiai bus skirti duomenims rinkti ir analizuoti, ruošiantis pradėti konsultuoti kitomis policijos veiklos temomis.

Utenos AVPK inf.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas