Klientams atvertas atnaujintas Registrų centro Utenos padalinys

Ketvirtadienį duris atvėrė atnaujintas Registrų centro Utenos klientų aptarnavimo padalinys. Dažais kvepiantys, jaukūs ir erdvūs kabinetai leis čia dirbantiems jaustis komfortiškai, o čia apsilankantiems klientams ne tik iš Utenos, bet ir visos apskrities įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, taip pat pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, klientų patogumui pakoreguotas ir darbo laikas.

Vizualiais padalinio pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą. Tai – jau penktas pagal naują vizualinę koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys.

Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigė, kad įmonė pastaruosius metus kryptingai deda pastangas, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas Registrų centre. „Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Utenos padalinys“, – sakė D. Karaliūnienė ir pridūrė pastebėjusi kur kas daugiau šypsenų ne tik darbuotojų, bet ir klientų veiduose.

Nuo šiol Registrų centro padalinyje klientai kartu su darbuotojų pagalba galės pasinaudoti savitarnos zona, o kita naujovė – susitikimų erdvė – taip pat pritaikyta čia užsukantiems klientams.

Atnaujinto Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio atidaryme dalyvavęs Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas teigė, kad klientų poreikių tenkinimas ir jų aptarnavimo kokybės gerinimas – vienas iš strateginių Utenos rajono savivaldybės tikslų.

Pasidžiaugęs, kad Utenoje atnaujinta dar viena įstaiga, kurioje taip pat siekiama aukščiausių kokybės standartų, ir tikėdamasis, jog uteniškiai bus patenkinti atnaujinto Utenos klientų aptarnavimo padalinio teikiamų paslaugų kokybe ir sudaryta galimybe jas gauti lengvai bei patogiai, A. Katinas linkėjo toliau judėti teisinga linkme – būti arčiau žmonių. „Mus sieja ne tik Utenio aikštė, vienas miestas, bet ir bendras darbas, susijęs su paslaugų teikimu“, – sakė meras ir, dėkodamas už gražų bendradarbiavimą, D. Karaliūnienei įteikė Utenos miesto vėliavą ir Laimės ženkliuką.

Be Utenos, iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio ir Šiaulių klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintus Alytaus ir Vilniaus padalinius.

Laikraščio „Utenos diena“ ir Registrų centro inf.

Linos Narčienės nuotr.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas