Grynųjų pinigų operacijos savitarnos zonoje – greičiau, patogiau ir pigiau

SEB banko skyrius Utenoje (J. Basanavičiaus g. 49A) jau mėnuo veikia kaip finansinių konsultacijų padalinys, kuriame grynųjų pinigų operacijas klientai gali atlikti tik savitarnos zonoje. Apie skyriaus pertvarką ir kaip į šiuos pokyčius reaguoja banko klientai, kalbėjomės su SEB banko Utenos skyriaus vadovu Vytautu Bernatavičiumi.

Kokias paslaugas teikiate dabar, po skyriaus pertvarkos?

Kaip ir ankščiau, atnaujintame skyriuje teikiame kasdienės bankininkystės paslaugas, šitaip klientus mokydami ir patardami, kaip daugumą šių operacijų galima atlikti savarankiškai interneto banke, bankomate ir mobiliąja banko programėle.

Daug dėmesio skyriuje taip pat teikiame finansinėms konsultacijoms taupymo, investavimo, būsto paskolos ir kitais gyventojams svarbiais finansiniais klausimais. Pastebime, kad tokių paslaugų poreikis per pastaruosius metus sparčiai auga, nes priimant finansinius sprendimus klientams vis svarbesnė tampa galimybė pasitarti su specialistu.

Svarbi veiklos sritis išlieka ir darbas su verslo įmonėmis bei ūkininkais. Šiai klientų grupei taip pat teikiame visą spektrą paslaugų – nuo kasdienės bankininkystės iki finansavimo ar investavimo sprendimų.

Kaip klientai reagavo į pokyčius ir į tai, kad skyriuje nebeteikiate grynųjų pinigų operacijų?

Pirmiausia norėčiau pabrėžti, kad grynųjų pinigų operacijos skyriuje ir toliau yra atliekamos – atlikti šias operacijas klientai gali visą parą veikiančioje savitarnos zonoje. Į ją su SEB banko mokėjimo kortele galima patekti bet kuriuo klientui patogiu metu. Joje yra du bankomatai, kuriuose galima ir išsiimti pinigų (eurų banknotus), ir juos įmokėti į savo sąskaitą. Taip pat veikia nemokamas belaidis interneto ryšys – prisijungę prie interneto banko sistemos savo išmaniajame telefone ar planšetėje klientai gali pervesti pinigus, apmokėti sąskaitas ir atlikti kitas kasdienės bankininkystės operacijas. Pačiame skyriuje taip pat veikia interneto banko terminalas – atėjęs į skyrių jo darbo metu klientas gali terminale prisijungti prie savo interneto banko sistemos ir greitai, patogiai bei saugiai atlikti kasdienes operacijas.

Į skyriaus pertvarką dauguma klientų reagavo pozityviai, nes jau žino, kad savarankiškai atlikti kasdienes operacijas labiau apsimoka nei skyriuje fiziškai tarpininkaujant banko darbuotojui. Atlikti grynųjų pinigų operacijas savitarnos zonoje klientui visada bus patogiau, greičiau ir pigiau. Visų pirma, klientui nebereikia derintis prie skyriaus darbo laiko ir laukti bendroje eilėje. Antra, savarankiškai atliekamos grynųjų pinigų operacijos klientui yra gerokai pigesnės arba nemokamos. Pvz., įmokėti grynuosius į sąskaitą bankomatu privačiam klientui nieko nekainuoja. Apribojimų, kiek iš viso klientas gali tokiu būdu įmokėti grynųjų pinigų (eurais) į sąskaitą, taip pat nėra.

Tiesa, po pertvarkos susilaukėme kelių klientų užklausų, kurie teiravosi, ar bankas apskritai nesirengia išsikraustyti iš Utenos. Juos nuraminome – po pertvarkos dirbame kaip įprastai, o dėl pertvarkos neatleidome nė vieno savo darbuotojo.

Kodėl nuspręsta Utenos skyrių pertvarkyti į finansinių konsultacijų padalinį?

Panašūs pokyčiai vyksta ir kituose SEB banko skyriuose – pirmuosius finansinių konsultacijų skyrius atidarėme dar 2014 metais ir šiuo metu tokiu principu veikia daugiau nei pusė iš 32 Lietuvoje esančių SEB banko skyrių. Šiuos pokyčius visų pirma padiktavo besikeičiantys klientų poreikiai – matome, kad paprastus finansinius klausimus gyventojai sprendžia savarankiškai ir nuotoliniu būdu. Tokiu būdu mūsų klientai jau atlieka 99 proc. kasdienės bankininkystės operacijų.

Savitarnos priemonės (bankomatai, interneto bankas, mobilioji programėlė) yra pigesnė alternatyva operacijoms, atliekamoms tarpininkaujant banko skyriaus darbuotojui. Taigi naujosios technologijos ir SEB banko siūlomi sprendimai leidžia grynųjų pinigų operacijas patogiai ir greitai atlikti netarpininkaujant banko darbuotojui – grynuosius pinigus klientas į savo sąskaitą įmoka savitarnos zonoje esančiu bankomatu, o prisijungęs prie toje pat zonoje esančio interneto banko atlieka pinigų pervedimą.

Ką siūlote daryti tiems gyventojams, kurie nemoka naudotis savitarnos sprendimais?

Visi skyriaus darbuotojai yra pasirengę pamokyti ir padėti atlikti operacijas savitarnos zonoje – kaip pasiimti grynųjų pinigų iš bankomato ar naudojantis bankomatu įmokėti lėšas į savo sąskaitą. Ragintume klientus nesivaržyti ir dėl šios pagalbos kreiptis į skyriaus darbuotoją – mielai paaiškinsime ir parodysime tiek kartų, kiek reikės, kaip savarankiškai saugiai atlikti šias operacijas. Be to, mūsų skyriaus darbuotojai taip pat yra aprūpinti planšetėmis tam, kad galėtų padėti klientui atlikti kasdienės bankininkystės operacijas interneto banko sistemoje, pvz., pervesti lėšas, apmokėti sąskaitą ir kt.

Dėkoju už pokalbį.

Kalbėjosi Jurgita JAROŠEVIČIŪTĖ

Autorės nuotr.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas