Socialinės apsaugos ir darbo ministerija emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančioms tarnyboms 2015-iems metams papildomai skyrė 65 tūkst. eurų.
Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministrės Algimantos Pabedinskienės, pinigai psichologinės pagalbos tarnybas pasieks artimiausiu metu. Iš viso šiemet skambučiams apmokėti ir tarnybų administravimui skirta daugiau kaip 260 tūkst. eurų.
Ministerija kasmet apmoka gyventojų, skambinančių į emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančias tarnybas, skambučius ir iš dalies dengia tarnybų administravimo išlaidas. Administravimo išlaidos skiriamos koordinatorių ir konsultantų darbo užmokesčiui, informacijos sklaidai, išlaidoms, susijusioms su savanorišku darbu.
Lėšos skiriamos Emocinės pagalbos telefonu asociacijai, vienijančiai 10 emocinę pagalbą teikiančias tarnybų. Asociacijos narės savarankiškai sprendžia lėšų pasiskirstymą.
2015 metais apmokami gyventojų skambučiai į 10 tarnybų, kurios dirba susijungusios į 5 linijas: Jaunimo, Vaikų, „Vilties”, Pagalbos moterims bei „Linija doverija”. Į visas linijas yra galimybė prisiskambinti iš fiksuoto ryšio ir iš mobiliojo ryšio operatorių „Bitė”, „Omnitel” ir „Tele 2″. Vaikų ir „Vilties” linija dirba trumpaisiais numeriais 116111 ir 116123, kitos linijos – 800-siais numeriais.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inf.