Automobilio kėbulo ir žibintų poliravimas, padengimas „nano“ danga

Lietuvoje turime keturis metų laikus ir permainingas oro sąlygas. Žiemą šąla, tad keliai barstomi druska bei jos mišiniais, o vasarą įkaista ir iki daugiau kaip 30 laipsnių. Mūsų seneliai ir tėvai dar sovietmečiu žinojo apie druskos keliamus pavojus automobiliui dėl korozijos, taigi ir tuomet, ir dabar yra įprasta automobilio dugną, arkas, duris ir t. t. padengti antikorozinėmis dangomis. Tačiau ir automobilio matomas dalis galima atnaujinti bei paruošti taip, kad jos būtų ne tik gražios, bet ir patogiau plaunamos. Būtent apie kėbulo ir žibintų poliravimą bei padengimą nano dangomis kalbėjomės su šio darbo specialistu Daumantu Mikšiu.

Kėbulo ir žibintų poliravimas

D. Mikšys, kilęs iš Užpalių ir mokyklą baigęs Utenoje, jau septynerius metus užsiima automobilių poliravimu bei padengimu nano dangomis. „Niekada nenorėjau dirbti kitiems, kitaip sakant, norėjau pats dirbti ir užsidirbti“, – apie profesijos pasirinkimą sakė poliravimo specialistas. Be to, jį visuomet domino automobiliai, konstravimas, gaminimas ir t. t. „Viskas prasidėjo gana natūraliai, išklausęs keletą kursų ir pasipraktikavęs, prieš septynerius metus savo garaže Utenos miesto centre, Maironio g. 26 B1, pradėjau siūlyti paslaugas, kurios Utenoje nėra tokios ir žinomos“, – savo verslo pradžią prisiminė D. Mikšys.

Automobilio kėbulo dalių poliravimas – tai automobilio lako, dažų atnaujinimas. Pirmiausia atidžiai nuvalomos ir panaikinamos purvo liekanos, kurios (ypač po žiemos) būna nusėdusios ant dažų ar lako paviršiaus, ir tuomet visas automobilis poliruojamas. Svarbu paminėti tai, kad poliruojant panaikinami ir didesni bei mažesni įbrėžimai.

„Prie nupoliruoto automobilio mažiau limpa purvas, dulkės, smala, jį plauti reikia rečiau“, – poliravimo privalumus pabrėžė D. Mikšys. Pasak jo, toks automobilis savo išvaizda daug ilgiau džiugina savininką, o kadangi reikia plauti rečiau, taip sutaupoma pinigų. Tačiau kiekvienas automobilis yra individualus, tad tik jį apžiūrėjus nusprendžiama, ar galima ir kaip galima poliruoti. Kai kuriais atvejais atliekamas pilnas poliravimas, kai kuriais užtenka tik lengvo vieno etapo poliravimo, kuris atnaujina spalvą ir panaikina apie 50 proc. įbrėžimų. Įdomu tai, kad du etapai panaikina 90 proc. ir daugiau, o trys – praktiškai 100 proc. automobilio kėbulo įbrėžimų. Ne mažiau svarbus ir automobilio žibintų poliravimas. „Plastikas, iš kurio pagaminta daugelis automobilių žibintų, turi savybę laikui bėgant pagelsti, todėl suprastėja šviesos sklaida ir tokiu atveju net nepraeinama techninė apžiūra“, – sakė poliravimo specialistas. Kitaip sakant, žibintai nebešviečia taip, kaip turėtų šviesti. Taigi net ir senesniems automobiliams žibintų poliravimas reikalingas nors kas kelerius metus.

Nuolatinis tobulinimasis kursuose Lietuvoje ir užsienyje, kaip taisyklingai ir kokybiškai teikti detailing paslaugas, daugiau nei tūkstantis nupoliruotų automobilių, suburtas klientų ratas, kuris kasmet didėja…

Nors automobilių kėbulų poliravimą galima atlikti visus metus, didžiausias užimtumas ir eilė net iki dviejų mėnesių pas D. Mikšį būną vasarą.

Automobilio kėbulo padengimas nano danga

Nupoliravus automobilį panaikinami smulkūs įbrėžimai, atnaujinama spalva ir tai kuriam laikui suteikia nepriekaištingą išvaizdą, tačiau jeigu norime tuo džiaugtis ilgiau, reikia automobilį padengti nano danga. „Ji yra lyg apsauga automobilio kėbului“, – teigė pašnekovas. Pasak jo, daugelis jau žino, kad automobilio dugną galima dengti antikorozine danga, tačiau nemažai žmonių dar nėra girdėję apie kėbulo padengimą nano danga.

„Tai tokios medžiagos, kurios padengia žmogaus akiai nematomu sluoksniu visas išorines kėbulo detales – ratlankius, stiklus, žibintus, kapotą, stogą, duris ir t. t. – ir suteikia hidrofobiją, kitaip sakant, lotoso efektą“, – pažymėjo poliravimo specialistas. Pasak jo, nuo paviršiaus, padengto nano danga, praktiškai be žymės nubėga vanduo ir purvas. Po tokio padengimo vasaros metu, net ir praėjus porai savaičių po automobilio plovimo, jis atrodo švarus. O kai lietus nulyja – atrodo, kad jis nuplautas. Todėl nebereikia automobilio plauti kas savaitę arba po kiekvienos liūties ir taip sutaupoma pinigų. Ir, žinoma, automobilio priežiūra nepalyginamai lengvesnė.

Nano dangų yra įvairių. Jos skirtos ir automobilių kėbulams, ir žibintams, ir jachtoms, ir laivams, yra net skirtų automobilio salonui ar audiniams padengti. Todėl reikia patirties ir žinių, ką ir kokiu atveju naudoti“, – pažymėjo D. Mikšys. Pasak jo, skirtingos nano dangos ant automobilio kėbulo išlieka skirtingą laiko tarpą, paprasčiausios ir pigiausios – 18 mėnesių, pačios brangiausios – net iki devynerių metų.

Daumantas Mikšys automobilių kėbulų ir žibintų poliravimo bei padengimo nano danga paslaugas atlieka miesto centre (Maironio g. 26 B1) esančiame garaže. Dėl automobilio apžiūros ir konsultacijos reikia tartis tel. 8 658 99 713.

„Facebook“ puslapis su naujienomis – DM Detailing.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Įvairenybės

Jaunimas

Kaimas