Lietuvoje jau ne vienus metus įgyvendinami centralizacijos siekiai pertvarkant valstybės valdomas įmones. Taip neva bandoma sutaupyti, didinti įmonėse dirbančių asmenų darbo efektyvumą, gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Į sveikatos priežiūros įstaigas, bankus, „Sodrą“, Valstybinę mokesčių inspekciją ir kitas įstaigas eiliniams mirtingiesiems patekti iš anksto neužsiregistravus internetu ar telefonu tiesiog neįmanoma. O neregistruotus klientus darbuotojai dažnai siunčia atgal pro duris. Daugeliui jaunesniosios kartos atstovų tokia tvarka sekina kantrybę, o vyresniesiems gerokai apsunkina gyvenimą. Ne kiekvienas turi ar moka naudotis internetu, o ir mokantiems ne visada pavyksta prisibelsti ir užsiregistruoti vizitui į vieną ar kitą instituciją. „Utenos diena“ pasiteiravo uteniškių, ar jiems tenka susidurti su biurokratinėmis kliūtimis.
Uteniškių pasisakymus skaitykite antradienio laikraštyje „Utenos diena“.