Ar Šiaulių bankas tik Šiaulių?

Pokalbis su Utenoje skyrių turinčio ir gyvai klientus aptarnaujančio Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyriaus vadovu Aurimu Andrijausku.

Sakote, kad esate didžiausias lietuviškas bankas. Kodėl klientams vertėtų rinktis ne užsienio, o būtent lietuviško kapitalo banko paslaugas?  

Per visą gyvavimo istoriją didžioji dalis Šiaulių banko akcijų priklausė Lietuvos subjektams, taigi didžiausias lietuviško kapitalo bankas esame pagrįstai. Bet lietuviškumą pirmiausia suprantame kaip buvimą arčiau savo klientų – platus banko klientų aptarnavimo skyrių tinklas, paslaugas teikiantis net 37-iuose miestuose ir miesteliuose, bei užsimezgę tvirti santykiai su klientais. Pažįstame savo klientus, puikiai suprantame vietinius gyventojus ir jų poreikius, o su dauguma verslų bendraujame nuo pat jų įsteigimo. Tad sakyčiau, kad mūsų išskirtinumas yra sprendimų priėmimas vietoje, greitai ir lanksčiai, atsižvelgiant į individualią situaciją.

Šiaulių bankas išsiskiria tuo, kad turi platų padalinių tinklą visoje Lietuvoje, išlaiko klientų aptarnavimo skyrius ne tik didmiesčiuose. Ar technologijų amžiuje, kai dauguma renkasi paslaugas skaitmeninėje erdvėje, ši strategija pasiteisina?

Nors didžioji dalis klientų aptarnavimo skyriuose teikiamomis paslaugomis nesinaudoja kiekvieną dieną, klientams vis dar svarbus žmogiškasis ryšis – prieš priimant svarbų finansinį sprendimą norisi pasitarti su banko darbuotoju, suprasti finansinius produktus ir jų galimybes. Ypač svarbus gyvas pokalbis nusprendus imti būsto paskolą, ieškant finansavimo sprendimo ar galimybių verslui. Mes tikime, kad bankas yra vieta, kur klientas turėtų gauti visas bankines paslaugas, todėl iki šiol neatsisakėme grynųjų pinigų operacijų skyriuose ir prireikus vis dar kviečiame pasikalbėti gyvai. 

Smulkiojo ir vidutinio verslo finansavimas – viena ilgamečių Šiaulių banko stiprybių, kaip pavyko pelnyti ir išlaikyti verslo pasitikėjimą?

Su nemažai vietos verslo klientų esame užmezgę bendradarbiavimą, kuris tęsiasi ne vienus metus. Matome, kad įmonėms labai svarbu šalia turėti finansinį patarėją, suprantantį verslo ir regiono specifiką bei kylančius iššūkius. Tai, kad sprendimus dėl finansavimo priimame greitai ir vietoje, yra didžiulis mūsų privalumas, kurį klientai vertina. 

Neseniai Šiaulių bankas paskelbė naują reklamos kampaniją, kurios šūkis „Esame visų visų bankas“. Ką norite pasakyti šia žinute?

Nors teikiame finansines paslaugas visoje Lietuvoje, vis dėlto kartais sulaukiame klausimo, ar tikrai Šiaulių bankas yra tik Šiaulių? Šia nuotaikinga kampanija norime pasakyti, kad esame visų visų bankas, o mūsų veiklos geografija apima visą šalį – turime plačiausią banko skyrių tinklą, interneto bei mobilųjį banką ir galime pasiekti klientus nuo didmiesčių iki atokiausių Lietuvos kampelių. Turime ką pasiūlyti kiekvienam žmogui – dirbančiam, verslininkui, ūkininkui, moksleiviui ir senjorui. Esame pasiruošę patarti visais finansiniais klausimais tiek nuotoliniu būdu, tiek gyvai. Taigi, tiek kiek esame šiauliečių bankas, tiek esam ir uteniškių!

Ar kitiems bankams uždarinėjant savo fizinius skyrius, gyventojai ir toliau galės naudotis Šiaulių banko Utenos klientų aptarnavimo centro paslaugomis gyvai? 

Be abejo. Stengiamės išlaikyti galimybę klientui pasikalbėti gyvai ir esame pasiruošę aptarnauti bei konsultuoti klientus jiems patogiausiu būdu. Nors banko klientu tapti bei didžiąją dalį banko paslaugų gauti galite ir naudodamiesi internetu,  kiekvienas esate laukiamas Utenos klientų aptarnavimo skyriuje, adresu: Utenio a. 22, darbo valandomis nuo pirmadienio iki penktadienio.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas