Latvijos pasienyje baigta 18,6 kilometrų ilgio kelio ruožų rekonstrukcija

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai” baigė didelės apimties darbus į Daugpilį vedančiame kelyje. Įgyvendinti projektiniai sprendimai žymiai pagerino važiavimo ir eismo saugumo sąlygas, supaprastino ir atpigino kelio priežiūros darbus.

Magistraliniame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis bendrovė per pusantrų metų rekonstravo beveik devyniolika kilometrų kelio. Darbai vykdyti 16 kilometrų ilgio kelio ruože tarp Utenos ir Zarasų, nuo kelio 163 kilometro iki Zarasų miesto ribos 179 kilometre. Antrasis ruožas, atnaujintas to paties projekto metu, yra 2,6 kilometro ilgio. Jis prasideda ties Zarasų miesto riba ir tęsiasi iki sienos su Latvija.

Lenkiant grafikus, įvertinus būtinybę kuo sparčiau baigti svarbaus tranzitinio kelio atnaujinimą, 85 procentus darbų rangovai suskubo atlikti jau pirmaisiais projekto vykdymo metais.

„Praėjusių metų pabaigoje, baigus vykdyti darbus, užsakovui buvo perduotas 2,6 kilometro kelio ruožas nuo Zarasų iki Latvijos sienos. 2015 metais baigti visi numatyti darbai 16 kilometrų kelio ruože nuo Zarasų link Utenos”, – informavo AB „Panevėžio keliai” projektų vadovas Danielius Žigas.

Vykdant projekto darbus nufrezuota 24 tūkst. kubinių metrų senos asfaltbetonio dangos, nuimta 22 tūkst. kubinių metrų augalinio grunto, iškasta 84 tūkst. kubinių metrų grunto. Šalčiui nejautriam sluoksniui (smėlio pasluoksniui) įrengti panaudota 98 tūkst. kubinių metrų smėlio, skaldos pagrindo įrengimui – 60 tūkst. kubinių metrų skaldos, o asfaltbetonio dangoms įrengti – 59 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių.

Darbų vykdymo metu rekonstruota dešimt senų vandens pralaidų, 14 autobusų sustojimo aikštelių. 14,85 kilometro ruožų aptverta apsauginiais kelio atitvarais. Įrengtos keturios saugos salelės, sankryža Degučių gyvenvietėje rekonstruota į žiedinę, kartu įrengiant ir jos apšvietimą. Siekiant apsaugoti mažiausius kelio kaimynus, 5 kilometrų ruože įrengti aptvėrimai nuo varliagyvių. Žvėrims atbaidyti ant apsauginių kelio atitvarų ir signalinių stulpelių sumontuoti šviesą atspindintys reflektoriai. Taip pat įrengti pėsčiųjų takai, rekonstruotos ryšių, elektros, pakelės drenažo linijos.

Rekonstruota kelio juosta eina per penkis durpynus. Trijuose iš šių ruožų kelio sankasos stabilumui užtikrinti buvo panaudota šiuolaikiška skaldos polių įrengimo technologija: buvo įrengta 1213 skaldos polių. Sankasoms durpynų vietose sutvirtinti panaudota 20 tūkstančių kvadratinių metrų geotekstilės ir geotinklų.

AB „Panevėžio keliai” inf.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Įvairenybės

Jaunimas

Kaimas