Jubiliejiniam „Švyturio” alui sėkmę atnešė tradicijos

Sėkmingiausiu nauju 2014 metų produktu paskelbtas „Švyturio” daryklos alus „J. W. Reincke” pelnė alaus mėgėjų simpatijas dėl lengvo harmoningo skonio. „Šis alus ypatingas ne tik dėl savo skonio, bet ir dėl unikalios istorijos, siekiančios aludarystės užuomazgas Lietuvoje”, – sakė vyriausioji daryklos aludarė Džuljeta Armonienė.

Istorinis vardas

Praėjusiais metais pradėtas gaminti alus „J. W. Reincke” buvo skirtas paminėti bendrovei priklausančios Klaipėdos daryklos 230 metų jubiliejų ir pavadintas jos įkūrėjo vardu.
Jūrų pirklių giminės atstovas J. W. Reincke Klaipėdoje alaus daryklą įkūrė 1784 metais. Būtent po to klaipėdiečiai išmoko pažangiau virti, fermentuoti ir subrandinti alų. Pirmąjį medalį – apdovanojimą už verdamo alaus kokybę ir skonį – Klaipėdos aludariai gavo dar 1883 metais.
Kaip padaryti, kad tuometės tradicijos atitiktų šių dienų alaus skonio reikalavimus, tapo nelengva užduotimi „Švyturio” daryklos vyriausiajai aludarei Dž. Armonienei.

Unikalus receptas pasiteisino

„Kurdama „J. W. Reincke” receptą, galvojau apie daryklos įkūrėją – kokio alaus jis galėjo tikėtis iš savo daryklos po kelių amžių ir kuo galėtume jį nustebinti šiandien. Neabejoju, kad Klaipėdos daryklos įkūrėjas būtų patenkintas šio alaus balansu ir harmonija bei naudojamomis geriausiomis žaliavomis, kilmingaisiais apyniais”, – sakė ji.
„Švyturio” alaus darykla pasižymi unikaliu gamybos procesu. Jo metu alus fermentuojamas ne tik vertikaliose brandinimo talpose, bet ir senosiose horizontaliose. Jose alus bręsta pagal tradicinę, prieš kelis šimtmečius naudotą vokišką technologiją.
„J. W. Reincke” alaus skonyje ir aromate dominuoja miežinio salyklo derinys, harmoningai papildytas lengvu apynių kartumu. Tradicinį alaus pagrindą papildžius nedideliu kiekiu karamelinio salyklo, pavyko išgauti skaidrų ir lengvą, šviesaus gintaro spalvos žemutinės fermentacijos lagerį, subrendusį šaltyje.
„Kad produktas pasiteisino, tą rodo ir sėkmingiausio naujo produkto titulas”, – sakė Dž. Armonienė.

Pelnė pirkėjų simpatijas

Sėkmingiausius greitojo vartojimo produktus „Metų prekės ženklo” apdovanojimuose rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen” atrinko per kelis etapus. Pirmo etapo metu buvo analizuojami 2014 m. pardavimų duomenys bei išrinkti trys sėkmingiausi nauji produktai skirtingose produktų grupėse. Antrame etape atlikta vartotojų apklausa, kaip šiuos naujus geriausiai parduodamus produktus vertina pirkėjai.
Tyrėjų teigimu, „J. W. Reincke” iš karto atkreipė dėmesį, nes pirmiausia išsiskyrė pagal pardavimų duomenimis. Atlikus vartotojų apklausą paaiškėjo, kad šis alus yra labai palankiai vertinamas ir tarp jų. Alus patiko tyrimo dalyviams, jie jį žinojo, pirko ir tapo nuolatiniais vartotojais.
„Mums šis produktas svarbus ir neeilinis, su savimi nešantis stiprų aludarystės meistriškumo krūvį. Labai džiugina tai, kad būtent alus pelnė sėkmingiausios naujovės apdovanojimą, – teigė „Švyturio” produkto ir alaus kategorijos vystymo vadovas Andrius Bagdzevičius. – Šis apdovanojimas mus įkvepia nesustoti ir toliau stengtis, kad išlaikytume alaus inovacijų lyderystę.”                                 

Autoriaus nuotr.                                               

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas