Lietuvos paštas skelbia gegužę Gero aptarnavimo mėnesiu ir kviečia rinkti geriausiai klientus aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus. Gyventojai galės įvertinti paštų ir finansinių paslaugų „PayPost” skyrių darbuotojų bei LP EXPRESS kurjerių darbą.
„Jau penktus metus iš eilės organizuojame paslaugiausių Lietuvos pašto darbuotojų rinkimus. Džiugu, kad kasmet vis daugiau klientų aktyviai įsitraukia į balsavimą ir reiškia savo atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus, kuriuos apdovanojame už kokybišką ir profesionalų darbą.
Prieš kelerius metus esame įdiegę klientų aptarnavimo standartą, todėl Lietuvos paštas didelį dėmesį skiria savo darbuotojų mokymams ir klientų aptarnavimo gerinimui. Vertiname klientų atsiliepimus, kurių sulaukiame nuolatos, nes tai padeda dar labiau įsiklausyti į jų poreikius ir lūkesčius, leidžia mums tobulėti”, – pažymėjo Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.
Kaip ir ankstesniais metais bus išrinkti geriausi ir paslaugiausiai klientus aptarnaujantys laiškininkai, paštuose dirbantys klientų aptarnavimo specialistai bei paštų viršininkai, „PayPost” skyrių darbuotojai ir LP EXPRESS kurjeriai.
Įvertinti Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą galima užpildžius specialią anketą, esančią internetiniame Lietuvos pašto tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt, arba savo išmaniu įrenginiu nuskenavus QR kodą, kurį galima rasti ant plakatų, kabančių šalies paštuose. Taip pat atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus galima išreikšti paskambinus telefonu 8 700 55 400.
Balsuoti už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus bus galima iki gegužės 31 dienos.
Lietuvos pašto inf.