Idėjų festivalyje netrūks ir skonių: „Maxima“ kviečia geriau pažinti Lietuvos gamintojus

Jau kitą penktadienį, rugpjūčio 28-ą, prie Utenos kultūros centro vyks žurnalisto Andriaus Tapino organizuojamas idėjų festivalis „Laisvės piknikas“. Šio renginio mecenatas lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ subūrė Lietuvos gamintojus, kurie uteniškių lauks su nemokamomis lietuviškos produkcijos degustacijomis ir kitomis nuotaikingomis staigmenomis.

Pasak „Laisvės piknikų“ organizatoriaus A. Tapino, jubiliejinis piknikas, kuris vyks jau penktą kartą, pradėtas planuoti dar pernai, kai niekas nė neįtarė, jog artinasi pasaulinė pandemija. Pasibaigus karantinui, organizuoti nemokamus renginius Lietuvoje, ypač turint labai nedaug laiko, tapo nemenku iššūkiu.

„Puikiai suprantu verslus, kurie šiemet atsiprašė, ir džiaugiuosi, kad jie žadėjo grįžti kitais metais, kai „Laisvės piknikas“ bus didžiausias, koks kada nors yra buvęs. Tačiau ypatingiausia padėka keliauja „Laisvės piknikų“ mecenatui – jau trečius metus iš eilės mus palaikančiam lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“, kad tuomet, kai buvo tikrai sudėtinga ir ši graži, pozityvi idėja šiemet pakibo ant plauko, jie atėjo ir pasakė – remsim, padėsim, dalyvausim“, – teigė A. Tapinas.

Iniciatyva, kuri suvienijo Lietuvos verslą

Šiųmetis „Laisvės piknikas“ kviečia diskutuoti apie pokoroninę Lietuvą ir jos ateitį bei pamokas, kurios padėjo įveikti pirmąjį COVID-19 krizės etapą. Vienas tokių pavyzdžių yra iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“. Karantino įkarštyje, kai ėmė lėtėti šalies ekonomikos augimas, prekybos tinklas „Maxima“ sutelkė didžiuosius Lietuvos gamintojus ir bendromis pastangomis sumažino populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas. Tai paskatino žmones dažniau rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, o išaugusi lietuviškos produkcijos paklausa skatino vėl intensyvinti gamybą ir leido Lietuvos gamybos įmonėms išsaugoti darbo vietas.

„Ilgalaikė ir stipri partnerystė su Lietuvos gamintojais lėmė abipusį supratimą, jog ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien norint įveikti COVID-19 krizės sukeltus ekonominius sunkumus“, – prabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Į kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ iš viso įsitraukė net 80 šalies gamintojų: nuo mažųjų šeimos ūkių iki didžiųjų Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonių.

Skaičiuojama, kad per daugiau nei tris mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė beveik 6 mln. eurų. Didžiąją dalį – net 60 proc. – šios sumos „Maxima“ padengė savo sąskaita.

Pakvips lietuviškais skanėstais

Kitą penktadienį prie Utenos kultūros centro įsikursiančiame „Maximos“ palapinių miestelyje susiburs dalis kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų.

Tai – didžiulius gamybos padalinius Utenoje turinčios bendrovės „Rokiškio sūris“ ir „Biovela-Utenos mėsa“, taip pat į Aukštaitiją su savo kepiniais atvyks vienos iš didžiausių Lietuvoje konditerijos gamybos įmonių „Dzūkija“, lietuviškas daržoves auginanti ir didžiausią šiltnamių kompleksą Baltijos šalyse turinti „Kietaviškių gausa“, mėsos perdirbimo įmonė „Samsonas“, lyderiaujanti kepykla šalyje „Fazer Lietuva“, pagardų gamybos įmonė „Daumantai LT“, džiovintas šaltyje (liofilizuotas) uogas tiekianti „Supergarden“, prieskonius gaminanti bendrovė „Saldva“, seniausias lietuviškų saldainių fabrikas „Rūta“, natūralius ir ekologiškus grūdų produktus gaminantis pasvaliečių šeimos įkurtas „Ustukių malūnas“, kosmetiką Lietuvoje gaminanti įmonė „Cosmoway“ bei automobilių priežiūros priemones gaminanti įmonė „Lesta“.

Jie „Laisvės pikniko“ dalyviams paruošė nuotaikingų staigmenų ir kvies degustuoti lietuvišką produkciją.

Lietuvos gamintojai: „Ačiū, kad mus palaikote“

„Didžiuojamės galėdami prisidėti prie kampanijos „Išvien su Lietuva“ ir kartu su partneriais pateikti klientams Lietuvoje užaugintas, Lietuvoje pagamintas aukščiausios kokybės liofilizuotas uogas bei daržoves. Dėkojame, kad pasitikite ir renkatės mus“, – sakė Panevėžyje veikiančios inovatyvios įmonės „Supergarden“ direktorė Laura Kaziukonienė.

„Kiekvienas verslas savo bendruomenėje turėtų ne tik kurti darbo vietas, bet ir aktyviai dalyvauti įvairiose kitose veiklose, kurios miestui ir miestiečiams suteiktų pridėtinės vertės. Mūsų įmonė visuomet aktyviai įsitraukia į Utenos miesto iniciatyvas – ar tai būtų miesto šventės, ar vietinio krepšinio klubo rėmimas.

Ne išimtis yra ir „Maximos“ organizuojamos iniciatyvos. O tokia kaip „Išvien dėl Lietuvos“ yra puikus bendruomeniškumo ir abipusės naudos tiek vietiniam vartotojui, tiek verslui pavyzdys, dėl kurios dar daugiau žmonių ir dažniau renkasi mūsų gaminimą produkciją“, – pabrėžė mėsos perdirbimo bendrovės „Biovela-Utenos mėsa“ generalinis direktorius Žilvinas Lenktaitis.

Dirbant kartu galima padaryti daugiau

Konditerijos gaminius ruošiančios įmonės „Dzūkija“ vadovė Rimtautė Žulytė yra įsitikinusi, kad rinkdamiesi lietuvišką produkciją palaikome Lietuvos ekonomikos gyvybingumą. „Džiaugiamės, kad į bendrą Lietuvos gamintojų ir „Maximos“ iniciatyvą teigiamai reagavo ir vartotojai“, – pabrėžė ji.

„Mes visuomet prisidedame prie lietuviškų produktų vartojimą skatinančių iniciatyvų, ypač – kai kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ kilo ne tik iš mūsų – perdirbėjų, bet ir iš prekybininkų. Dirbant kartu visą laiką galima padaryti daugiau, nei dirbant atskirai“, – pažymėjo vienos didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo bendrovės „Rokiškio sūris“ vadovas Dalius Trumpa.

„Mums didelė garbė dalyvauti kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“, solidarizuotis su kitais Lietuvos verslais ir taip ne tik išreikšti vienybę ir bendrumą, bet ir paskatinti klientą pirmenybę teikti lietuviškam produktui. Nuoširdžiai tikime, kad negandos verslą sustiprina, tačiau visus sunkumus išgyventi galime tik veikdami kartu“, – sakė Šiauliuose veikiančio seniausio lietuviškų saldainių fabriko „Rūta“ komunikacijos projektų vadovė Viktorija Černiauskaitė.

Kitokie metai – kitoks „Laisvės piknikas“

Šiais metais dėl koronaviruso pandemijos „Laisvės piknikas“ vyks net keturiose skirtingose Lietuvos vietose. „Karantinas apribojo daugybę gyvenimo sričių, bet rankų ir laisvo žodžio užrišti nepavyko. Iššūkiai mums nėra naujiena, todėl net ir tokiais metais radome būdų pakviesti žmones kartu deklaruoti savo laisvę ne viename, o net keturių miestų „Laisvės piknikų“ festivalyje. Penktasis renginys šiais metais bus kitoks nei įprasta, vyks dėvint apsaugines kaukes ir laikantis visų saugumo reikalavimų, tačiau neabejotinai su tokia pat gera atmosfera“, – sakė A. Tapinas.

Laikantis Vyriausybės nustatytų reikalavimų, siekiant užtikrinti žmonių saugumą nuo COVID-19 plitimo, „Laisvės piknike“ dalyvių skaičius yra ribojamas. Patekti į „Laisvės pikniko“ teritoriją bus galima parodžius pakvietimą, kurį galima nemokamai gauti iš anksto registruojantis.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Įvairenybės

Jaunimas

Kaimas