UAB „Ąžuolijos karjeras“ – naujas karjeras Utenos rajone

Kiekvienas susidūręs su statybomis žino, kad pagrindinė ir pigiausia statybinė žaliava, naudojama statybose ir aikštelėms bei keliams tiesti, yra žvyras. Skirtingos žvyro frakcijos naudojamos ir kelių bei aikštelių pagrindams bei sienoms mūryti ar grindims betonuoti. Būtent apie žvyrą bei jo panaudojimo galimybes ir pasikalbėjome su naujo karjero Utenoje UAB „Ąžuolijos karjeras“ vadovu Irmantu Gyliu.


UAB „Ąžuolijos karjeras“ platus kokybiško žvyro ir skaldos, akmenų pasirinkimas

Kaip kilo idėja pradėti naujo karjero eksploataciją?

Šiais metais bus tik antras sezonas, kai pradėjome veiklą, nors įmonę įkūrėme dar 2016 metais. Iš tiesų pradžia buvo gana atsitiktinė. Aš turėjau verslą miškų srityje, o dabartinio karjero vietoje buvau įsigijęs keletą miško ir žemės plotų. Visai atsitiktinai viename susitikime su Prancūzijos piliečiu, kuris turėjo karjerų verslą, užsiminiau apie turimą žemę su nuosavybės dokumentuose esančiu įrašu „naudingosios iškasenos“. Jis susidomėjo, ir patikrinę tą vietą pamatėme, kad esame išžvalgyto Kvyklių telkinio teritorijoje. Tai turbūt ir nulėmė tolesnį karjero vystymą. Kvyklių telkinys pasižymi aukšta kokybe, t. y. labai gera granuliometrine sudėtimi. Nes pats telkinys yra tik pirmas žingsnis norint atidaryti jau veikiantį karjerą. Taigi turėdami jau minėto kolegos iš Prancūzijos patirtį, užsispyrimą ir pradinį kapitalą ėmėmės darbo. Ir užtrukome 7 metus, kol pradėjome kasti. Atidaryti karjerą ir pereiti visus biurokratinius lygius tikrai buvo ką veikti (juokėsi)… Bet svarbiausia, kad spėjome pasiruošti iki svarbaus Utenai projekto: kelio Utena–Molėtai atkarpos remonto.


Karjero žvyras buvo naudojamas Utena–Molėtai kelio pagrindams ruošti

Ar medžiagos iš Jūsų karjero buvo naudojamos keliui Utena–Molėtai statyti?

Šis kelio ruožas buvo atnaujintas iš pagrindų. Buvo nuardyta sena kelio danga ir nukastas visas kelio pagrindas. Todėl kelio pagrindą reikėjo suformuoti naujomis medžiagomis. Valstybinės reikšmės magistraliniam keliui buvo keliami aukšti kokybės reikalavimai. Tuos reikalavimus atitikome. Daugiausia buvo naudojamas kelinis AŠO 0/32 frakcijos žvyras. Ir, aišku, buvome labai tinkamoje vietoje, vieno kilometro atstumu nuo paties kelio. Taigi metai buvo darbingi ir išvežėme apie 200 tūkst. tonų žvyro. Galima sakyti, kad Utenos rajone esanti kelio atkarpa buvo nutiesta naudojant medžiagas iš šiame rajone esančio Kvyklių telkinio. Tik reikėtų paminėti, kad karjerai moką ženklią dalį pajamų valstybei už iškastą 1 kubinį metrą žvyro, kaip naudingųjų iškasenų mokestį. Iš tiesų telkinys priklauso valstybei, o mes esame tik jo eksploatuotojai.


UAB „Ąžuolijos karjeras“ direktorius Irmantas Gylys džiaugiasi galėdamas pasiūlyti klientams kokybišką 0/32 frakcijos kelinį žvyrą

Ką galima įsigyti karjere, kokias statybines medžiagas parduodate?

Karjere, žinoma, turime beveik visų karjeruose išgaunamų frakcijų produkcijos, kitaip ir būti negali. Turime pasiūlyti tiek smulkaus sijoto žvyro betonavimui, tiek stambesnio su daugiau akmenų žvyro, tinkančio užpylimams, ir, žinoma, turime žvyro keliams tiesti bei tvarkyti. Mūsų karjero pagrindinis privalumas yra tai, kad čia kasamas aukštos kokybės 0/32 frakcijos kelinis žvyras, kuris pasižymi dideliu akmenų tankiu ir mažu užterštumu. Taip pat galime pasiūlyti žvyro ir skaldos mišinių, kuriais užpylus kelią ir sutankinus gaunamas dar geresnis kelio pagrindų efektas. Prekiaujame ir įvairiomis žvirgždo, skaldos frakcijomis. Turime pasirinkimą didelių riedulių, kuriais galima papuošti sodybos aplinką. Taigi kam aktualu, prašome atvažiuoti ir rinktis. Jau minėjau, kad Kvyklių telkinys pasižymi geromis kokybinėmis savybėmis, tad ir produkciją galime pagaminti kokybišką. Jei norite, kad užpiltas žvyru keliukas tarnautų kuo ilgiau, naudokite mūsų karjere pagaminta produkciją.

Ar planuojate dalyvauti stambiuose valstybiniuose ir savivaldybės kelių, šaligatvių ar aikštelių statybos projektuose?

Žinoma, pritariame Utenos rajono savivaldybės mero Marijaus Kaukėno iniciatyvai atkreipti dėmesį į prastos būklės rajono kelius ar daugiabučių kiemus. Miesto infrastruktūra gana sena ir anksčiau ar vėliau ją reikės tvarkyti. O mes, be abejo, žadame dalyvauti konkursuose patys ir kviečiame įmones bendradarbiauti įgyvendinant projektus visoje Utenos apskrityje ir kaimyniniuose rajonuose. UAB „Ąžuolijos karjeras“ yra gana patogioje vietoje prie gero susisiekimo kelių, šalia naujai pastatyto Utena–Molėtai kelio, 11 km atstumu nuo Utenos ir 20 km atstumu iki Molėtų.

Ar dėmesio skiriate ir mažesniems užsakovams, nedidelėms statybos, betonavimo organizacijoms, pavieniams statybininkams, paprastiems uteniškiams, jeigu jiems reikia tik keleto tonų žvyro?

Visi klientai yra svarbūs! Pas mus gali atvažiuoti ir mažmeniniai klientai, kuriems reikalingas nedidelis kiekis produkcijos su pristatymu. Tikrai tuo pasirūpinsime. Tik mes visuomet patariame, kad atliekant kažkokius kelio remonto, aplinkotvarkos ar smulkius statybos remonto darbus, tikslingiau būtų kreiptis į vežėjus, sunkvežimių savininkus. Kodėl verta kreiptis į vežėjus? Pirmiausia, žinoma, dėl to, kad mūsų produkciją vežėjai į Jūsų objektą gali pristatyti, bet dar svarbiau – dėl patarimo. Paprastai vežėjai turi patirties ir dirba šioje srityje daug metų. Jie gali įvertinti kiekvieno situaciją, poreikius ir parinkti tam tikrą labiausiai tinkančią frakciją būtent tiems darbams atlikti, kurie reikalingi kliento objekte, kad būtų pasiektas geriausias rezultatas.

Ar teikiate ir karjero medžiagų pristatymo paslaugas?

Tiesiogiai patys vežimo paslauga neužsiimame, bet bendradarbiaujame su vežėjais. Mūsų prioritetai yra produkcijos gamyba, jos kokybė. Siekiame, kad pasiūloje būtų platus frakcijų pasirinkimas. Karjeras naujas, bet versle esame ne naujokai, vertiname sklandų bendradarbiavimą ir pasistengsime kuo efektyviau aptarnauti atvykusius į mūsų karjerą.

Taip pat norėtume pakviesti visus vežėjus, savivarčių savininkus, statybos organizacijas pasirašyti sutartis dėl didmeninės produkcijos kainos.

Nėra pranešimų, kad būtų rodomas

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Aktualijos

Featured

Ignalinos naujienos

Indraja

Įvairenybės

Jaunimas