Vyriausybės pasitarime iš esmės pritarta Numatomo jaunimo politikos reglamentavimo prioritetinės teisėkūros iniciatyvos poveikio vertinimo antrajai alternatyvai, orientuotai į efektyvų jaunimo politikos koordinavimą ir paslaugų jaunimui teikimo stiprinimą. Vertinimą atliko Socialinės apsaugos ir darbo ministerija ir juo remiantis bus tobulinamas Jaunimo politikos pagrindų įstatymas.
Remiantis antrąja alternatyva bus toliau plėtojamas jaunimo politikos regioniškumas, jaunimo atvirų centrų ir erdvių tinklas, stiprinamas savivaldybių jaunimo reikalų koordinatorių vaidmuo, įgyvendinant jaunimo politiką savivaldybėse ir, svarbiausia, bus peržiūrėta teisinė bazė, padėsianti teikti jaunimui kokybiškas, individualizuotas ir į jo poreikius nukreiptas paslaugas.
Pasak socialinės apsaugos ir darbo ministrės Algimantos Pabedinskienės, šiuo metu jauni žmonės nepakankamai dalyvauja jaunimo ir su jaunimu dirbančių organizacijų veikloje, o dabartinis jaunimo politikos koordinavimo reglamentavimas yra nepakankamas, tad būtini pokyčiai. Todėl, atsižvelgiant į tai, bus tobulinama teisinė bazė, užtikrinant jaunimo politikos sistemišką įgyvendinimą Lietuvoje, skatinant jaunimo dalyvavimą jaunimo ir su jaunimu dirbančių organizacijų veikloje, taip didinant jo įtraukti į visuomenės gyvenimą.
Palaikymą antrosios alternatyvos pasirinkimui išreiškė ir Lietuvos jaunimo organizacijų taryba bei savivaldybių jaunimo reikalų koordinatoriai.
Vyriausybės nariams buvo pristatytos dvi poveikio vertinime pateiktos alternatyvos: pirmoji – jaunimo politikos sistemos centralizavimas, antroji – efektyvus jaunimo politikos koordinavimas ir paslaugų jaunimui teikimo stiprinimas.
Visoms priemonėms įgyvendinti kasmet planuojama skirti beveik 2 mln. eurų.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inf.